Har vi ringt dig?

Har vi ringt dig?

Vi arbetar med försäljning och marknadsföring på uppdrag utav våra samarbetspartners. Vårt uppdrag innebär att vi kontaktar privatpersonern och företag via telefon om produkter, erbjudanden eller tjänster.

Har du blivit uppringd och är registerad i NIX-registret?

Vi ringer inte hushåll som är registrerade i NIX som är ett spärr-register för oönskade telefonsamtal i försäljnings-, marknadsförings- och insamlingssyfte. Om Ni finns registrerade i NIX och ändå blivit uppringd av oss, beror detta oftast på att du är kund, eller nyligen har varit kund, hos någon av samarbetspartners. För mer information är ni varmt välkomna att kontakta oss!

Du svarar men det är tyst i luren? – Låt oss gärna veta ifall detta förekommer!

Ibland kan det förekomma tekniska störningar på telenätet eller i systemet trots att Connect4U använder mycket modern teknik som sällan krånglar.

Den totala mängd samtal vi hanterar under ett år kan ibland utlösa en typ av ”tapp/tystsamtal” som innebär att samtal felaktigt kopplas fram men det finns inte någon tillgänglig hos oss att svara.

Detta är beklagligt och går tyvärr inte alltid att påverka. Skulle detta ske så skulle vi uppskatta om du hör av dig till oss. Skicka ditt namn, telefonnummer och en kort beskrivning om vad som har hänt till: info@connect4u.se. Då kommer vi att felsöka och rätta till felet så att det inte upprepas igen.

Vill du inte bli kontaktad utav oss?

Låt oss få veta det. Skicka ditt namn och telefonnummer via e-post till: info@connect4u.se. Då kommer du inte bli kontaktad i fortsättningen.

Synpunkter

Vi är mycket angelägna om att åtgärda de fel som dessvärre kan förekomma ibland. Därför är din åsikt viktig för oss. Vi tar tacksamt emot både ris och ros. Vi behandlar alla åsikter med största respekt.

Skicka ditt namn och telefonnummer och en kort beskrivning om ärendet via e-post till: info@connect4u.se.

Ta bort mig ifrån era listor